No more

Jag kom precis på, att sen när jag flyttar ihop med Therese så kommer vi kanske inte kunna äta så nyttig mat. Lixom grönsaker kostar mer än snabbmakaroner och nudlar. Visst, det kanske inte blir så illa. Jag får motionera mer, det är inte så roligt att gå på en promenad här i byn, det tar två minuter så har man gått igenom skiten. I Tomelilla kan man gå en rejäll runda alla fall. Låter som jag kommer på ursäkter hela tiden :P ha ha! Men det är sant. Men om jag börjar med pasta plus motion så kommer jag bygga muskler ;) Jag kommer bli värsta biffen! HAHA!
Nu är jag verkligen trött, så jag ska nanna. Jag vill bli av med min förkyldning, ska ju jobba på fredag. Så ingen afro-jam för mig imorron heller ! IT FUCKING SUCKS!
Go natt underbara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0