Shopping med mamma igen.

Det låter mycket, men vi ska faktiskt shoppa igen :P Nä inte så grovt, denna gången ska vi faktiskt in till Ystad, för jag ska ha smink och så ska vi shoppa mat på willys, bara för att det möjligtvis är lite billigare att handla där ;) HAHA! Vi behöver också raklödder och ögonpads!
Vi hörs senare ! Jag slänger nog in en dagens outfit eller nåt :) Ciao.

p.s. Jag drömde om Sourcream and cheese inatt. Att jag gick Tomelilla runt för att köpa dom, men dom fanns inte nånstans. CAROL! Om dom finns på coop i sjöbo, köp en påse till mig !

Kommentarer
Postat av: Carol

bästa chipsen ever! :) haha

2009-03-17 @ 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0