Kvalitets-tid med mamsen

Nu är jag hemma från en liten shopping på boan. Jag lägger upp bilder sen för jag var tvungen att ladda batteriet till kameran.
Innan vi skulle köra så stod jag där ute vid bilen och väntade på mamma, kände riktigt vårsolen som värmde på min kind. Våren är här ! :D Men det varade typ i en timme, sen kom molnen fram :S
Jag och mamma var först på rehab, för hon ska börja träna där. Jag vill också börja! Behöver verkligen det. Jag ska gå till farbror doktorn och säga att jag har problem med mitt ben som jag bröt för nåt år sen.
Sen gick vi in på boan, tog en liten fika och sen shoppa vi :) Älskar dig mamma !
Nu tänkte jag att jag skulle ta det lite lugnt . Hörs sen! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0