Snart får jag ha min tycka om mig-tröjan

Jag blir knäpp, störd, irriterad, grinig, ont i huvet. You name it! Jag säger till mig själv "Det är bara en vecka kvar, sen slipper jag dom". Men i fem(längre egentligen) års tid har jag fått stå ut med hundarna skäller! Seriöst, en vecka är lååång tid!
Vet ni hur det är att bli väckt av skall varje morgon? För det första så stör det ens sömn, man bli irriterad, man blir trött och man får ont i huvet, plus att jag har känsliga öron, så jag får jätte ont i dom. Tänk när jag gick i skolan! Det som hjäper bäst är att somna om, för då hör man inte dom mer. Kanske därför jag alltid försov mig och inte ville gå till skolan?
Det är bara en vecka kvar, det är bara en vecka kvar, det är bara en vecka kvar.

Och visst, hurra hurra för att jag är uppe tidigt.. Fuckface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0