Söndags mys

Jag har legat i soffan typ hela kvällen och tittat på tv. Käkat nötter och choklad. Så gott :) Jag såg ju på Parlamentet, Johan Glans var med! Jag bara älskar honom ju :D Dessutom har jag ett nytt favorit program, The Parkers som går på ztv. I looove black people ;)

Imorron tänkte jag ägna mig åt att städa och förbereda mig för flytten. Fattar ni att det är typ två veckor kvar?! Fast egentligen mindre, för den 25:e ska jag ju bo i min andra syrras lägenhet och passa deras hundar, för dom ska till Egypten. Den 1:e april får vi ju nycklarna, ja vilket skämt va? :P
På samma gång som det skrämmer mig, så ska det bli skönt att flytta. Jag är ju ganska hemmasjuk, men det ska nog gå bra. Det ska bli skönt att slippa alla hundarna alla fall. Visst, dom små liven är söta. Men när man blir väckt en söndagsmorgon klockan sju, för att dom skäller och vill gå ut och kissa, så vill man ta fram hagelgeväret :P HAHA!
Mamma frågade mig idag "Kan inte du packa och flytta imorron så att jag kan använda dina rum?" Min mamma praktiskttaget kastar ut mig. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta :P Nej, jag visste ju att hon sa det på skoj :) 95% alla fall. Hon vill ju använda mina rum till hundarna så att inte dom springer runt i hela huset. Men om hon har väntat i 21år så kan hon vänta två veckor till :) hi hi.

Nu tänkte jag nanna. Som sagt, tänkte ägna dagen till hushållsarbete :)
Hoppas ni har haft en trevlig söndag! :D Go natt !


Säljes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0