Sugen!

Gud va jag är sugen på våfflor! Jag vill heller inte göra bara till mig själv. Någon som vill äta det med mig? :) Carol ska ju inte äta våfflor förrän nästa år igen ;) Fan va vi mådde illa när vi åt det :p Sockerkick nummer ett fan. HAHA!

Jag var ute och gick med C & S innan, det är ju fan va snuffe ska stanna hela tiden för att kissa. Man fick stanna var fjärde meter ! :P ha ha!

Vattenfall ringde hit för andra gången idag! Herre gud, dom ringde i torsdes. Så sa jag att dom som bor här kommer hem om två veckor. och så ringer dom idag igen! Och jag som älskar att svara i andras telefoner, not ! Men ändå är jag så himla nyfiken så jag måste svara :p he he.

Vååååfflor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0