Trött.

Jag är så himla trött idag. Jag sov kanske inte jätte gott inatt, eftersom jag sov hos Carol i en hörnsova, men jag fick nog mina timmars sömn :P
Imorron ska jag hjälpa Elna att flyttstäda. Blä, det är ganska tråkigt, men jag är en god vän som hjälper till och jag vet att hon kommer hjälpa mig med nåt när jag frågar henne. Så det blir nog en "tidig" morgon, har för mig att hon skulle hämta mig efter tio nångång om jag inte har helt fel.
Sen på kvällen blir det vinkväll med Carol och Anna, mysigt värre :D
Förresten, Morgan åkte ut från Let's Dance idag. STORT SNYFT! Så nu står det mellan Magnus och Laila i finalen.
Nu ska jag verkligen gå och sova :)
Hoppas ni har haft en rolig fredag! Go natt.

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Ååh, ja men då håller jag tummarna för att det ska bli något :)



Härligt med vinkväll med tjejerna! :) Och ikväll börjar ju Robinson!

2009-03-21 @ 09:59:58
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0