Trött.

Nu har jag precis kommit hem från min dejt med Carol, fast hon satt bara framför datorn 95% av tiden jag va där :P haha!

En sak som är säker; Jag är trött på killar som inte hör av sig, jag är trött på killar som säger tomma ord. Om ni inte menar det, säg inte det då. Jag är trött på killar som osäkra på vart dom står. Jag är trött på killar som är deprimerade. Jag är trött på killar som lovar en guld och gröna skogar, men i själva verket bara vill ha en på rygg.
Märks det att jag är trött på killar eller? Eller han bara har en jävla fet ursäkt?

Nu ska jag nanna, jobb imorron, sen blir det party. Är jag på humör? Neej.

Kommentarer
Postat av: channe

en sak har jag lärt mig ang killar. DOM VILL ALLTID HA DET DOM INTE RIKTIGT KAN FÅ. tänk på det och du e en vinnare

2009-03-07 @ 17:28:11
URL: http://thislalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0