Tröttnat.

Jag har suttit framför datorn nu i tre kvart utan att skriva i bloggen. Har jag tröttnat på att alltid skriva när jag vaknar? Njee, hädanefter skriver jag när jag känner för det... Om det nu inte skulle vara att det är precis när jag vaknar, so what?
Alla fall, jag gick upp klockan tio och märkte att här inte var en jävel i huset. Jo alla hundarna, men dom tog sin förmiddagstupplur. Pontus är i skolan och mamma är borta, trevligt. Paaarty?! :P ha ha!
Nej, jag ska börja packa nu tänkte jag. På onsdag blir det första flytten, sedan veckan därpå blir det andra flytten :P hehe..
Jag önskar er en trevlig måndag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0