vad har jag gjort?

Hmm, det som jag har gjort idag är att tvätta mina kläder och packat ner lite skor, organiserade lite av mina saker i gröna rummet. Annars har jag inte gjort nåt. Eftersom nästan allt är nerpackat, så kan jag vänta med att packa allting två dagar före flytten. Ganska skönt egentligen :) Jag vill helst packa i sista minuten, för annars blir det så tomt i mina rum, och det tycker jag inte om.

Lotta kom också hem på besök, vi fotade lite galna bilder. Hon hittade en ny knapp på mobilen. Så förhoppningsvis kommer ni få se lite roliga bilder ikväll :) ha ha! Om jag nu vågar lägga ut dom.


Finns det nån sötare än Izzi? Skulle inte tro det ;)

Jag är jätte inne på att åka till Marocko Linda! Vi ska fan dit ;) Jag och syrran tog kartboken och tittade vart marocko låg för att vara helt säkra. Jag vill verkligen dit, så nu ska jag spara pengar ! Men det värsta är att alla mina kompisar vill ut och resa, njaa det är inte så många, har ju inte så många kompisar *asg*. Men om det går så kanske det blir två resor i år? ;)

Nu tänkte jag att jag skulle duscha, det behövs må ni tro :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh nej inte Marocko :o Det är ett jäkla skitland! Vi var 6 vuxna (+ 3 barn) på vår resa och ingen av oss var nöjda med vistelsen där. Egypten är desto trevligare isf.

2009-03-16 @ 19:42:19
Postat av: j

jo, de är härliga.... ler får se om det blir ngn ändring =)

2009-03-16 @ 19:46:41
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: ellinor

hihi söt hund :)

2009-03-16 @ 21:36:11
URL: http://maplerose.blogg.se/
Postat av: Linda

Ääääh, du får resa med dom nästa år. Nu ska vi ut och åka till marocko. Över nyår och hela kitet. Fyfan vad underbart! :D Måste spara pengar också. Spara, spara, spaaaaara! :D:D:D:D:D:D:D



Och du din anonyma jäkel. Det är faktiskt som så att om man har lite connections så blir man nog mer än nöjd med vistelsen. Ett plus är ju om man kan språket så man kan njuta så mycket som möjligt. Marocko ÄGEEEEEEEEEER Egypten. Jag ser hellre så sfinxerna i havet än några tråkiga mumier i några förbannade pyramider!

2009-03-19 @ 13:54:16
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0