Aj aj aj.

Vilken knip i magen jag fick av lasagnetten och chokladpuddingen. Men det var värt det, det är ju så himla gott :D hi hi.
Imorron kommer målaren så det gäller att stiga upp tidigt. Jag hoppas att han börjar med att måla listerna, så att han inte börjar med våra dörrar.

Imorron ska vi också hämta hem våra älskade djur. Jag har saknat Izzi så otroligt mycket ! På samma gång som det har varit skönt att vara "hund-fri", men det är ju min ögonsten och jag kan inte leva utan henne. <3

.. dessutom kommer troligtvis Tessan lämna bort datorn imorron hos en kompis till oss som kan laga den, och jag vet inte hur länge han kommer ha den.. Det kan gå på några timmar och det kan ta några dagar också. Alltså, vi kommer inte ha nån dator, och jag kommer inte blogga värst mycket.. Kanske ingenting alls, det skulle vara om jag besökte någon som har en dator, eller jag kör hem till lunnarp och använder min egen :P Som sagt, jag hoppas att ni överlever och att jag överlever :P ha ha! Förhopnningsvis kan my dear friend Linda hjälpa mig visa hur jag bloggar från mobilen på tisdag när vi eventuellt ska träffas, jag kunde nämnligen inte lotta in från mobilen. Jag kom in på sidan, men längre kom jag inte. Plus att det är snuskigt dyrt att surfa på mobilen så jag gör helst inte det. Tydligen har jag inte 3000tusen fria sms som jag trodde att jag fick när jag bytade till Tele2player. När jag snackade med Snyggingen från Tele2 i malmö så sa han att jag inte har fria sms. Skumt..

Nåja, nu snackar jag bara massa strunt.. jag måste alla fall sova eftersom det blir en tidigt morgon.. blää. Hata att bo i renoverings lägenhet. Go natt !

Kommentarer
Postat av: LINETTEBOSTRÖM

gullig blogg du har :) !

2009-05-03 @ 23:22:41
URL: http://givemeliinette.blogg.se/
Postat av: Leia

Djur kan man sakna som bara den! =)

Kram

2009-05-03 @ 23:30:07
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: LINETTEBOSTRÖM

varsegod ;)! och tack haha :D

haha, nejdu inte jag heller, tror nte att det är många som gör det (:

2009-05-03 @ 23:49:25
URL: http://givemeliinette.blogg.se/
Postat av: Leia

Hoppas du haft en fin kväll?



Kramar

2009-05-03 @ 23:52:03
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: LINETTEBOSTRÖM

Nej jag håller med :o

Visst, jättebra att ha självförtroende, för det är det som många ungdomar i dag saknar, men att gå till sådär blir överdrivet.

Hon tänker ju inte på vad hon varken skriver eller säger, klagar på att hon är tjock för att hon äter på McDonalds när hon kanske väger 45 kilo :S Vad får unga tjejer för uppfattning av det här, det undrar jag!

2009-05-03 @ 23:59:45
URL: http://givemeliinette.blogg.se/
Postat av: LINETTEBOSTRÖM

nej jag är också överviktig för min ålder, och det har jag vart hela mitt liv, så sitter hon där och underliggande trycker ner folk som enligt henne inte är lika snygga och smala som hon är. och ja hon borde tänka på att inte ta halva burken med foundation hahah, och att tänka på vad hon säger haha (:

2009-05-04 @ 00:22:39
URL: http://givemeliinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0