Älskar den! :D

Jag älskar min nya dator! Den är helt perfekt! :D
Mamma och jag körde upp till Lund, för det första så tog gps:en väääärldens omväg! När vi börjar närma oss målet så ser vi Nova Lund. Heeell noo! tänkte vi. Då har vi kört utanför Lund, runt om lixom, när vi kunde tagit den vanliga vägen till nova. Men jag visste inte att elgiganten låg bredvid där. Alla fall, när vi har parkerat och kommit in så var vi kissinödiga, och medans jag väntade på mamma så såg jag en kvinna som hämtade sin dator. Just sån jag skulle ha, jag tänkte "Tänk om där bara är typ två kvar?. När vi kommer in och får hjälp och jag säger att jag vill ha en Packard Bell, kollar hon i datorn och säger "Ja, vi har bara två kvar" Är jag synsk elleeer? Fan va läskigt :P HAHA!

När jag kom hem så börja jag städa, sen kom Becka och kim på en kopp kaffe. Det är så trevligt att träffas :D hi hi.

Nu ska jag installera msn, sen ska jag läsa lite bloggar. Kanske ta en kvällsfika också :) Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0