At last

Äntligen hemma och i sängen nu. Det blev inte jätte sent, slutade halvt tio, men kom nog inte från ystad förrän tio :P Pappa skulle hämta mig och det kan ju ta tid :P Jag fick gå ända till bilprovningen, det är ganska långt från mitt jobb, ha ha!
Sen när vi var i tomelilla så gick vi in på filmgiganten och köpte lite godis :)

Jag börjar bli lite säkrare på mitt jobb nu, men det är ju för att jag kan mer och har kommit in lite i rutiner. Men jag är långt ifrån proffsen ;) ha ha! Jag jobbade med Kalle idag och det är alltid lika härligt att jobba med honom. Han är typ 50år och ser ut som 35-40, helt sjukt :P Men han ser efter mig och det är skönt.

Btw, jag ska flytta hem imorron ju :) Så vid elva tiden kommer jocce med bilaxbilen och vi kör in alla sakerna. Gud va jag kommer sakna Tessan och alicia.. och Tomelilla också, nära till det mesta :) Men det är inte svårare än att jag kan ta tåget eller bussen in :) he he.

Nu ska jag läsa lite bloggar, det blir nog ett inlägg till innan jag ska somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0