Bafucin

Jag käkar bafucin (sugtabletter för halsen) som fan nu, men inte fan hostar jag mindre :P
Jag städa och tvättade bilen innan, fan va den var skitig invändigt. Nåja, när jag var klar med det så körde jag in till tomelilla och visade upp den :D he he. Först körde jag till Tessan och lämnade nyckeln, sen träffa jag på mamma och tog en hotdog med henne på bertils.

Imorron ska jag kanske leka med Marre, jag får se hur jag mår. Jag hatar att bara sitta hemma, speciellt nu när jag inte har någon dator :P he he, och nu börjar jag bli lite mer frisk och sover inte lika mycket.
Grattis till C-kortet Marre! Så avis jag är :P hi hi.

Glöm inte House ikväll!

Nu börjar det åska och blixtra ockå.. Damn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ååh, jag e ju bara ledig imorgon :( Hade behövt o shoppa lite oxå ;P hehe!

2009-05-26 @ 21:33:12
URL: http://se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0