Btw

När jag kom hem så kollade Tessan och Jocce på Humorgalan, och när jag satte mig ner i soffan med mina två äggmackor, så ser jag att Shirly Clamp och Vadhonnuheter står och grovhånglar. Vad i helvete?! Jag tyckte inte ens det var roligt ! Det var skandal när Britney Spears och Madonna gjorde det, men detta här såg bara äckligt ut. Och det var ju inte bara en gång dom gjorde det !
Seriöst, det är faktiskt barn som tittar på programet också! Vad ska deras föräldrar svara när barnen frågar varför två flickor pussar på varandra? "Dom gör det för skoj skull" ?
Jag har absolut inte något emot homosexuella, men jag tycker det är osmakligt att visa det på det sättet, i ett underhållningsprogram där barn tittar också. Tv4, skärp er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0