dålig solarium stund.

Jag gick till Konsum och verkligen yrade runder där. För det första har dom gjort om för hundrade gången, sen visste jag inte vad jag skulle köpa för mat. Men det blev färdiga lasagne portioner, två för 15kr och där inte ett ord svenska, och vitlöksbröd. Snabbt och enkelt. 
Efter maten så gick jag och sola. Men jag måste säga att det var fan inte skönt idag! Jag svettades som en gris och visste inte vart jag skulle bli av. Not funny, men mina muskler mjukades upp, så det var skönt :)
Nu väntar jag på bättre tider, eller rättare sagt House !



Visste ni att han är britt och måste ändra sin dialekt?
Och att han har varit med i Black Adder med Rowan Aktinson som ung?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0