Dator sökes

Nu är jag hemma i Tomelilla igen. Sitter här med Tessans dator och kollar billiga datorer. Har ni tips så skriv gärna det till mig! Jag har kollat på dom flesta ställena, men jag har säkert missat någon :) Jag behöver verkligen en dator. Jag kan inte låna Tessans för all evighet :p he he. Och min stationära dator hemma i lunnarp är ju helt värdelös. Men det har den alltid varit, men nu på senare tid har det blivit värre.
Jag vill inte ha en sån där mini dator, eller "blogg-dator" som det heter här i bloggvärlden. Jag vill ha en dator som inte är för stor eller för liten till storleken, men själva innehållet ska vara stort så att jag kan lagra mycket i den :) Egentligen tycker jag att Tessans dator är bra, och hade gärna kidnappat den. Men det skulle bara kännas fel ;) HAHA!


www.elgiganten.se klicka här för att läsa mer om den.

Annars är denna en bra kandidat. :) Men som sagt. Jag måste först att ha pengar till det, och det är ju en del grejer jag behöver också. Som en ny mobil också. Om ni var tvugna att välja mellan att ha en mobil eller en dator, vilken hade ni valt? Jag hade nog valt mobil, för nuförtiden är mobiler så utvecklade så man kan surfa på internet med dom. Två fluger i en smäll :)

Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, ja. Man vill ju verkligen ha en fungerande dator =)



Kram

2009-05-10 @ 15:25:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0