Fattar jag också

Till anonym: Jo, jag fattar också att det var ett skämt ;)

Idag är det lite bättre. Febern har gått ner lite, men jag är lite hes istället. Imorse lät jag som en groda :P ha ha!
Det blir ingen dator idag, så jag passar på att låna pappas när han inte är hemma. mohaha! På tal om det, så har han köpt en bil! Hör och häpna! :D ha ha! Så nu kommer jag kunna köra till jobbet som vanligt. Det är det som har oroat mig lite nu när mamma har bilen, hur ska jag komma till jobbet? Visst, där går tåg och buss. Men sen är jobbet inte direkt inne i Ystad, så det är en ganska lång bit att gå. Och nej, jag har inte råd att köpa en egen bil. Än.

Jag ska köpa datorn på torsdag istället. Phu, hur ska jag klara mig utan dator i två dagar till? Äsch, har jag klarat mig sen i lördes, så klarar jag det lite till :) Det är tur att jag blev sjuk så att jag inte orkar sitta vid datorn en längre stund :P Gårdagen bestod av att sova och ligga i sängen.

Det slår aldrig fel. När jag är sjuk så bestämmer jag alltid mig för att motionera och "banta", Men när jag blir frisk är det som bortblåst.. Igår låg jag i sängen och tänkte "Jag måste börja ut och gå mer, det är snart bikini-säsong", kanske lite sent påtänkt? Mhm! Inte fan kommer jag gå ner mina 15-20kilo på några veckor. :P

Nu ska jag ta en alvedon och lite nässpray, sen ska jag föna håret.. Palla fixa sig mycket när man är sjuk och bara ligger hemma :P ha ha! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0