Förresten.

Datorn som jag vill ha finns inte i Ystad. Damn! Det närmaste var i Lund. Men det gör nog ingenting, kan man gå in på Nova Lund också och shoppa lite ;) Fast det har jag inte råd med om jag ska köpa en dator! :P
Min bror kollade på min dator och gav upp efter två mintuter. Pappa har gett upp hoppet om min dator, så nu har jag verkligen inte dator som funkar. Så berättade jag för pappa att det finns en jätte billig dator på elgiganten och jag har pengar till den. Och så säger han "Ska du verkligen lägga pengar på en dator?" I dagens läge gör man faktiskt det. Datorer har en sån stor roll i sina liv så det nästan är skrämmande. Hur ska jag annars kunna betala mina räkningar? :p ha ha! Fast en bil hade kanske varit bättre att investera? Men för att vara ärlig är dator billigare :D

btw, Lotta hur blev det med invignings-fikan på Espresso House? Det har gått flera veckor nu ju. Nästan ;) ha ha!

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Hehe ;) Vi får ta det i nästa vecka! Öja på lördag :D ?!?!

2009-05-24 @ 18:40:06
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0