Helvetes dator piss och mög!

Tror ni inte att min helvetes dator inte funkar?! Nja, kan ju vara för att den föll. KABOOM! sa det. Och nu vill den inte starta. :( Jag fällde faktiskt en tår. Men jag har inte gråtit på ett tag och jag har många känslor i kroppen, så det var ganska skönt att gråta. Jag skiter mest i själva datorn, men alla bilder och skit. Bloggen kan jag egentligen vara utan, eller så kan jag komma underfund med hur man mobilbloggar. Men då blir min mobilräkning ganska hög :P Nåja, min käre broder ska kolla på den sen. Just nu sitter jag vid mammas, tänkte att jag skulle gå in på elgigantens hemsida och kolla ut en billig dator, ååh jag som är såå rik! NOT! ha ha :P

Nåja, nu har jag flyttat hem alla fall, det kommer bli ganska tomt efter att mamma har flyttat. Hon tar med sig dom flesta möblerna, och ALLA hundar. GÖTT :D Ja förutom Dolly, hon ska ju vara med mig och izzi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0