Hemma i Lunnarp

Nu har jag precis lastat alla mina lådor och sopsäckar. Och så tänkte jag att jag skulle dammsuga mitt rum.. Mm, visst. När jag sätter igång dammsugaren så låter den som en stucken gris. Alltså, påsen är full! Och finns här några påsar i huset? nej, så klart inte.. Ingen har orkat köpa på flera månader. AH! Jag fick helt enkelt sopa upp allt skitet. Och mamma har inte städat efter hennes fågel Nicke så här låg fågelfrö och fjädrar i hela rummet! Vet ni hur svårt det är att sopa upp fjädrar? Det är svårt eftersom dom flyger runt hela tiden! Därför är det bättre med en dammsugare!
Låter jag irriterad idag? Nja, jag är det lite faktiskt. Men mitt hår ser bra ut alla fall ;) ha ha!

Så här ser mina rum ut förtillfället.

(Efter sopningen)

Ja, nu har jag väl inget mer att göra här. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har din mamma flyttat till ett annat hus lr en lägenhet? Undrar mest eftersom hon har sina hundar och det :) Hur känns det nu att föräldrarna separerat? Skulle vara intressant att läsa dina tankar runt det :) ha det så bra!

2009-05-18 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0