Hon ba Han ba och vi ba wooow

Mojjan bjöd på moussaka idag :D Mycket gott! Sen lagom till rabarberpajen var klar så skulle jag åka. Jag skulle nämnligen leka med Marre. :)
Vi körde till Ystad och hämtade upp hennes mamma, sen körde vi en bit utanför. Marre skulle pröva ett mc ställ. Jag kan ju säga att det ställ var från artonhundrafrösihjäl. HAHA! Och hon som hade sen babblade som in i norden och gjorde ljudeffekter och rörelser så man var tvungen att stå tio meter från henne :D HAHA! Men rolig var hon, men man ska absolut inte prata med henne i mer än 15minuter :)
Sen när vi hade gjort det så körde vi in till stan och körde till streetracet, men vi stannade inte. Sen blev klockan så mycket att vi körde hem. Jag ska ju trots allt jobba imorron. Blää :P ha ha!
Så nu ska jag läsa alla 35 inläggen som är på bloglovin, sen ska jag nanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0