Honey Im home!

När jag kommer till jobbet så säger min chef att jag ska stå i disken idag. YES! Då blir det inte massa spring och jag snorar inte ner gästerna. Kan inte bli mer bra ju :) he he. Vi var ju full styrka idag, så nån fick stå i disken, och tro mig, jag hade och göra hela dagen! :P
Sen när jag hade slutat så ringde jag till Lotta, och hon säger att dom satt och grilla så jag fick skynda mig. Så jag kör till min moster Sabine för vi sa att vi skulle fira morsdag där. Och när jag kommer dit ser folket lite förvånade ut, och när jag frågade oma var mamma och dom va, så säger hon att dom är inte här. Men skoja! Så ringer jag charlotte igen och då är dom hemma hos Mamma! Herre gud, mamma sa innan jag åkte till jobbet att vi skulle till sabine, sen har ingen berättat för mig att vi inte skulle dit, så jag fick köra igen. Som tur bor min moster bara utanför Ystad, så det var ingen jätte omväg jag tog :P
När jag var hemma hos mamma så blev det lite grillat, dom hade redan käkat. Sen blev det lottas bärpaj :D muuums!

Nu är jag skit trött, så jag ska bara ta det lugnt. Eller så ska jag städa lite. Får se hur jag gör ;) Ciao!


Jag från släktträffen igår :)

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Var fick du den bilden ifrån?! :) Vill oxå se bilderna ifrån släkt träffen!

2009-06-01 @ 13:47:16
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0