Im in love

Seriöst, jag skulle gifta mig med min dator.. I fucking love yoooou! :P ha ha!

Okej, nåt kom upp här. Imorron ska jag upp tidigt, leka pigg och vara chafför. haha! Marre ska ha skolavslutning imorron och hon ville att jag skulle vara hennes chafför. Vi ska vara i Helsingborg klockan nio, på morgonen! Helt sinnes. Hon hämtar mig typ halv åtta. Jag har ingen aning vad jag ska på mig, visst det är inte min avslutning, men jag ska ju vara med på deras :P ha ha! Ska jag ha klänning eller jeans? Jag kan inte ha klänning, för jag har inga strumpbyxor, men jag vill inte ha jeans, för det är inte fint nog? Äsch, jag hittar säkert på nåt.. Shiit, jag måste upp typ klockan sex. Men måste jag duscha? Jag duschade håret idag, det är ju inte bra att duscha håret för mycket har jag hört. Åh, ångest. Tunika och leggings kanske? Jag bor i sopsäckar och min resväska fortfarande, så jag har ingen aning vart allt är. Skit jobbigt,  Jag får nog gå och kolla runt nu och bestämma mig. Blir det fint väder imorron tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0