Jag hade fel?

Jag tittar på ett program på STV där Caroline af Ugglas är med. Och jag måste säga att jag beundrar henne för att hon är orginell! Hon är inte som alla andra, hon kör sitt eget rejs. Hon har inte dom senaste kläderna, det ser ut som att hon inte har borstat håret på en vecka. Men vet ni va? Hon är sig själv! Det är så himla starkt att vara det. Visst, jag är inget större fan av hennes musik. Om jag hör hennes låt "snälla snälla" på radion så stänger jag av den. Men att se henne nu på tv:n fick mig att öppna ögonen lite för henne som person.

Dagens visdoms ord "Våga vara dig själv, kopiera inte andra"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0