Jag orkade helt enkelt inte.

Min syster Chanette ringde och väckte mig vid tio tiden, men sen lyckades jag faktiskt somna om igen. Jag somnade inte förrän vid fyra tiden inatt så jag var ganska trött. Halv ett vaknar jag igen.. ooops!

Alla fall, det blir fortfarande jobb idag. Och mamma ska köra mig eftersom hon ska hämta pappa, och jag haaaatar att behöva ringa sen och bli hämtad. Eftersom jag vet inte när jag slutar och det kan bli närsomhelst.. Nåja, sånt är livet när man inte har en egen bil. Fan ta saaben som körde på min fååård!

Nåja, jag ska kolla lite bloggar, sen blir det en dusch.

Kommentarer
Postat av: malin

tråkigt att inte få sova!

2009-05-22 @ 15:14:15
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Postat av: dita

sv; haha aa skulle kanske ha skrivit det så du fick äran att ha gissat rätt ;)

2009-05-22 @ 15:59:03
URL: http://diitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0