K-k-kompis det går bra nu

Precis när jag skulle gå ut för att gå och sola så stötter jag på grannfrun och börjar prata med henne. Det är nämnligen nån som rökar i huset och det går ner i vår toalett och sprider sig i hela lägenheten. Inte bra! Vi har en fem månaders bebis här ju.
Alla fall, först vela jag om jag skulle fråga henne om det var hon. Jag började stamma och hon sa "va sa du?" Så jag fick säga om det. Först trodde hon väl att jag skulle fråga om knark eller nåt. ha ha! "Har du röka eller?" HAHA! Nej nej. Jag stammade en del i början när jag pratade med henne och man såg på hennes ansiktsuttryck att koncentrerade sig på vad jag sa, men efter en stund släppte det och jag började stamma mindre. Jag gav mig fasiken på att prata med henne och att jag inte skulle springa iväg och gråta som en liten flicka. ha ha!  :D
Så om ni börjar prata med mig och tycker att jag stammar mycket. Vänta en stund, det går över lite :)

Kommentarer
Postat av: patruska

haru röka eller? hahaha

2009-05-06 @ 14:15:06
Postat av: Linda

meeeeen jag tycker inte du stammade nåt alls! :O

2009-05-06 @ 18:14:28
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0