Lista!

Jag tog denna listan av ninjayazz :D I hope it's okey !

Matvanor:
Bästa maträtt? Jag tycker om rätt mycket, men jag måste säga Creme fresh a la Charlotte :)

Bästa dryck? Hmm, vet inte.

Hat dryck och maträtt? 
Hmm, bra fråga. Svaldricka och skaldjur.
Bästa alkoholdryck?  Vin och cider!

Använder du smör på smörgås?  Ja.

Smågodis eller ?färdiga påsar? godis? 
Jag käkar inte godis
Favoritglass?
Har inte favvo :P


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Beror sig på.
Har du mer skor än kläder? Nej, absolut inte
Favoritplagg? Mjukisbyxor!
Hatplagg? oversize tröjor

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
Jobbar som servitris
Vad vill du bli?  Kläddesigner
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? 
Ja, jobbet är väl helt okej just nu :)
Är lönen viktigast?
Klart !

Boende:
Lägenhet eller hus?
Lägenhet just nu, men ska flytta till pappa i nästan vecka. Han bor i hus.
Framtidsplaner med boende? En lyxvåning i Manhattan! :D HAHA!
Litet eller jätte stort? Jätte stort så klart :D
Drömboende? Ett stort hus så att familjen kan komma och sova över en helg :)
Landet eller mitt i stan? Nu när jag är ung så vill jag bo i stan. Men när jag börjar bli gammal så vill jag ut på landet.
Mysigt eller sterilt? mysigt!

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nej!
Är otrohet okej? Of course NOT!
Älskar du någon? Mig själv ;)
Betyder familjen mycket för dig? Otroligt mycket
Är du lojal? Ja, tycker jag
Tycker du om att dricka dig full? Om jag vill det så ja :P ha ha!
Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest?? Både och. Det är roligt att vara hemma hos någon och sen dra ut :)


Kommentarer
Postat av: patruska

ska du flytta hem igen?

2009-05-14 @ 22:34:11

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0