Minishopping

Hej bloggen!
Nu har jag kommit hem från shopping med syrran, dock blev det bara mascara för mig, minishopping kallar jag det för :)
Jag undrar vart min andra syster tar vägen, hon som jag bor med. Hon skulle köra iväg och köpa en tvättmaskin, men har inte kommit tillbaka än. Nåja, det kanske kan ta tid då :P

Jag får nog ta en macka innan jag svälter ihjäl här. Det ligger frestande godis här på bordet, men om jag ska vara ärlig så är jag inte så förtjust i söta godisbitar, om det nu inte skulle vara choklad. Jag kan ta några bitar, sen mår jag illa av allt socker. Så jag är inte tjock för att jag äter godis alla fall! Jag är mat-olist :P eller hur man nu ska kalla det.

Ja, förresten, vad hände med GI-dieten? Kattskit säger jag. Det funka så länge jag bodde hemma, men sen när jag flyttade ihop med Tessan så har man inte råd med annat än falukorv och snabbmakaroner :p ha ha!
Vi hörs senare ! Ciao!


Izzi och Vanilla

Kommentarer
Postat av: frida

jaasså okej ;) hehe men en mascara är i alla fall nått :) vad gödu nu då? söt hundar :D

2009-05-06 @ 17:57:19
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/
Postat av: emma

galet söta vovar :) e

2009-05-06 @ 18:25:24
URL: http://heeyholetsgo.blogg.se/
Postat av: frida

oekj grymt söta i alla fall! :D

jag ser på tv! :D

2009-05-06 @ 18:40:42
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0