Mysig hemmakväll

Det blir ingen alkohol för mig idag, jag känner att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst. Så istället blir det hemmakväll med Therese, Jocce och Alicia, blir så klart Eurovision SongContest och gott till det ;) he he.
Jag har också städat på mitt rum idag, det blir alltid så när man har jobbat, men är så igång på jobbet att man blir det också hemma, man kan inte sitta still förrän några timmar senare. Så när jag ändå var igång så städade jag på mitt rum och organiserade lite. Tänkte att jag skulle ta ett lass imorron igen till lunnarp. På måndag flyttar jag troligtvis, eftersom jag ska jobba tisdag och onsdag.
Nåja, nu ska jag göra nåt vettigt. Ciao!


Izzi hos oma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0