Osminkad på systemet

Oj vilken rubrik jag kom på.. ha ha! Men det var sant. Jag gick upp halv tolv, ja jag har varit vaken sen typ tio, men inte palla jag gå upp då. Mina ben värker :P Kvart över tolv så gick jag som ett spöke till systemet och köpte lite cider. Man kan ju säga att jag smälte in, där va fullt med alkolister :P ha ha! Såg lika sliten ut som dom .

Det är strålande väder idag också, det är svettigtvarmt ute och ännu varmare här inne i lägenheten. Vi måste snart sätta upp rullgardinerna, dels också för att folk kan glo rakt in när dom går förbi, hur spännande är det?

Nu ska jag bara ta det lugnt, jag är ont i min ben. Aj aj.

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Kommer du bort till oss ikväll :D ?

2009-05-02 @ 14:42:44
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0