Promenad

Vi tog hundarna och gick en runda, det var jätte skönt, men vi fick bege oss hem ganska snabbt för Alicia var gnällig. Vanilla fick ont i bakbenen så hon fick sitta under vagnen. Det såg hur gullig ut som helst! Jag önskar att jag hade haft en kamera så jag hade kunnat visa er :)

Imorron blir det upp tidigt igen, inte för att målaren kommer, utan att jag ska träffa Linda :) Två roliga bloggerskor ska träffas och snacka skit :) Det är ganska roligt för vi gick in på varandras bloggar av en slump antar jag, och vi börjar prata och kommer fram till att vi har knappt en mil mellan oss. Hon bor i min barndoms "by", där jag bodde från födelsen till 6års åldern. Fast hon bor en bit bort ändå. Men samma område :) Nåja, vi började snacka på msn och kom bra överens :) Så det ska bli kul att äntligen träffa henne, får se om förstår vad hon säger, för hon är norrlänning ;) HAHA! Nej, skämt och sido :)

Nu ska jag göra nåt vettigt, det blir nog också att jag gör en ny profilbild. Återstår och ser ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah är det sant, bor hon i metropolen med stort G - Gärarp? OMG där är jag också från ju hahaha.

2009-05-04 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0