Shoppingrunda

Ja, det blev ju lite saker på boan så klart. Som jag verkligen behöver! Nämnligen kläder! Kanske inte dom bästa, men bättre det än att gå naken :) ha ha!



Jag köpte:
En huvtröja (bilden)
ett grått linne
mjukisbyxor
Bok - Kärlek nyfikenhet prozac och tvivel
Shampo och balsam

Det kalaset gick på knappt fem hundra kronor, så jag är nöjd :) Nu får jag vänta med att shoppa tills jag har tjänat lite mer pengar.. Det kommer nämnligen ett paket också nästa vecka från h&m och det går på 230kr cirka.
Och jag har beställt klipptid, så på måndag redan ska jag klippa mig! Underbart!

Efter shoppingrundan gick vi till torget och tog en glass. Träffade även på marre :D Alltid lika härligt att snacka med henne.

Nu ska vi gå till Jocce och käka :D Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnea

huvtröjan ser mysig ut!

2009-05-16 @ 10:30:31
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0