Sjukt krångliga folk.

Vilken dag på jobbet. När jag hade varit där i 3 timmar kändes det som att jag hade varit där i 7! Det andra stora sällskapet hade förbeställt innan, men ändå var det några stycken som ville byta. HEELL NOO! "Tyvärr, maten är förbeställd så ni kan inte byta" Och så var det en pucko man som var allergisk mot skaldjur, men hade inte meddelat det innan. ÅH! Man blev så knäpp! Och eftersom jag inte har kommit in i rutinerna riktigt så gick det lite saktare för mig. Men maten och drickan kom ut alla fall :) he he.
Sen klockan fyra fick jag sluta.. Herre gud, de fyra timmar jag jobbade kändes som 8. Nåja, man vänjer sig antar jag :)

Så vad händer ikväll? Egentligen var det meningen att det skulle bli grillning och brännboll, men eftersom det regnar så blev det inställt. Men jag vet inte om jag är festsugen idag, jag känner mig så himla seg. åååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0