Svar på tal


"Ska du flytta hem igen?"

svar: Ja, alldeles riktigt. Tessan är såååå jobbig att bo med. HAHA! Nej skämt och sido. Det har ingenting med Tessan att göra, det har varit underbart att bo med henne och lilla Alicia. Visst alla har sina bra och dåliga dagar. Även jag :)
Men det är faktiskt så att jag ska flytta hem igen för att mina föräldrar ska separera, och eftersom pappa bara är hemma på helgerna och var tredje vecka så kan jag lika bra bo där och ta hand om katterna. Eftersom dom inte följer med mamma.
Visst, det låter inte kul att flytta hem igen. Men ärligt talat så har jag mer frihet där, kanske rent av att det blir för ensamt? Hmm. Men jag ska allafall pröva, om det inte funkar så har tessan sagt att rummet står kvar här om jag vill :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Blir det för öde kan du ju ta och bege dig till Gärarp ;)

2009-05-15 @ 19:17:43
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0