The forbidden shoes

Therese har förbjudit mig att ha dessa skor på mig. Anledningen är att dom är så slitna så det är fult, visst dom är jätte slitna dessutom har någon hund tuggat på snörena och där är några vitta fläckar som inte går bort, men det är mina slappeskor och jag älskar dom Dom är så himla sköna! Men hon har förbjudit mig att gå ute med dom! Så jag tiittar nu på Skopunktens hemsida och ser om dom har såna skor igen. Jag köpte dess där för 2-3år sen, så ni kan tänka er att dom är ganska ingågna :P he he.
Det är heller inte den bästa bilden heller på dom, men det var den enda som jag hittade på min blogg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0