Tidig morgon.

Vet ni vad? Jag ska lägga mig om en stund. Imorron kommer mattläggaren och ska lägga nya plastmatta i tvrummet, och dom kommer vid kvart över sju, halv åtta.
Men jag är ganska trött så det gör inte mig nåt.. Har ju varit vaken sen kvart i sex.
Så imorron ska vi till oma och becka och spendera frukost och middag hos dom. Sen blir det nog en vända till Bo Ohlsson, jag måste verkligen färga mitt hår. Skulle egentligen behövt att klippa mig också, men vem har råd med sånt? Inte jag alla fall, så rik är jag inte än. Mitt hår börja ljusna, det som jag blekte för någon vecka sen, och så färgade jag utväxten väldigt mörkt, och så färgade jag hela håret mörkt, men den färgen var inte bra, för den tvättas bort.. Så nu måste jag köpa den dyra "braiga" färgen istället. Dryyygt.
Men som sagt, nu ska vi käka chips (igen), sen ska vi nanna :) Go natt !

Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fin dag idag! :)

2009-05-12 @ 07:48:30
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHAHAHA eller hur! 49 pers är ju nothing liksom!



Skönt med nya mattor så ni slipper pappret ;P HAHA! :P Skojar bara xD



Jag ska också färga håret och jag skulle verkligen behöva klippa mig. Men det får väl bli i sommar när jag förhoppningsvis fått lite cash...

2009-05-12 @ 09:16:20
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0