Till varberg 16/4 ca 20.00

Så klart när man ska åka tåg en längre sträcka så blir man rastlös. Speciellt idag är jag både rastlös och grymt trött. Det är underbart att dom säljer kaffe på detta stället, men däemot är kaffet lika gott som en soptunna. Jag tror inteena att det smakar kaffe, det är bara nån svart särj som är bitter i smaken. Det enda positiva är att man fick kaffe och ett kexchoklad för 20kr.
När jag tog tåget till Malmö, hoppade ett fyllo på i Ystad. Han stank så mycket sprit så att folk flyttade från hans närhet. Sen blev det inte bättre när han öppnade en öl och började sjunga på en gammal svensk sång. Man kuinde knappt höra vad han "sjöng", för han bara sluddrade.
Nu är jag nästan i båstad, nästa station är Laholm, sen Halmstad, och senre Varberg. Klockan kommer vara halv elva när jag är framme. Känns som att jag kommer däscka när jag når kudden eller nåt :P

Kommentarer
Postat av: Nightfall

kexchoklad är fan underskattat ^^ och att hamna breve fyllon på bussar och tåg är så jävla jobbigt, jag känner mig taskig som flyttar då men jag klarar inte att sitta kvar :P

2009-05-02 @ 14:36:19
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0