Tröttare än Gandhi

Ändå har jag sovit ungefär sju-åtta timmar och jag är svin trött. Vad är det med mig? Det kan beropå vädret, men ändå.
Målaren har precis gått och kommer inte hit förrän om någon dag. Han skulle bara måla listerna och dörrarna. Först knackar Tessan på min dörr när jag ligger och sover att jag ska stiga upp för han ska måla min dörr, sen när jag står och duschar så knackar hon igen och säger att jag får snart vara klar för målaren ska måla badrumsdörren. Snacka om att bli störd vart man än är :P ha ha!

Jag har ganska lust att gå osminkad idag, känns som att min hud behöver andas lite. Även om det gör det över natten så behövs det ibland under en dag också. Nåja, jag får se hur jag gör. Vi ska inte göra nåt speciellt igen, vi ska ut till mamma och fika och hämta hem hundarna :)

Vi hörs senare om vi inte har lämnat dator då :P he he.

Kommentarer
Postat av: Leia

Så bra, samma här. =)

2009-05-04 @ 11:01:46
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Cilla

För jobbigt att bli störd var man än är ju... Inte lätt.. :P

2009-05-04 @ 12:54:51
URL: http://www.nogg.se/cillalilla
Postat av: Anonym

Bilder på lägenheten önskas!

2009-05-04 @ 14:07:35

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0