Back home

Jag var så himla trött i morse så att jag inte orkade blogga, eller jag steg upp ganska sent, jag råkade glömma att äta frukost ;) haha! Beas vovve Chanel började skälla vid sex sju tiden, då är man lagom road att vakna .
Jag tog tåget in till Tomelilla och gick till Tessan. Där erbjöd hon mig frukost, tack så mycket :D Sen kom jocce och jag körde till jobbet. Det var verkligen år och dagar sen jag körde manuell bil, jag fick till o med erkänna att jag fick motorstopp ;) haha!
Jobbet gick bra, jag fick ta det sista själv, men det gjorde inget ;)
Imorron blir det jobb igen. Det är ju farsdag så vi kommer jobba röven av oss. Men man ska känna att man jobbar ;) haha! Jag känner det redan i benen idag iofs.
Nu ska jag terra Pontus och käka lite chokladpuddig, sen blir det sängen :D Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0