Det här med Svininfluensan

Jag har tänkt och tänkt och tänkt, och jag har beslutat mig för att ta sprutan faktiskt. Jag har dåligt immunförsvar, därför ligger jag i riskgruppen. Jag har faktiskt inte lust att dö, även om chansen kanske inte är så stor, så finns fortfarande den. Och att tänka "Det kommer inte hända mig" är fel att tänka, det kan faktiskt hända en och jag tänker inte blunda för det. Jag har tänkt många gånger att "det kommer inte hända mig", men det har hänt ändå.
Så den som inte vill ta sprutan, det är ert val. Jag tänker alla fall ta den, med tanke på att jag ska till USA i dec där svinfluensan också finns så tänker jag ta den.
Jag såg nu att jag har fått en kallelse hemskickat, så nästa måndag ska jag ta sprutan :)


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Jag vill oxå få en kallelse :S bhuhuhu!

2009-11-05 @ 08:48:26
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Linda

I will too. See you there ;)

2009-11-05 @ 16:57:01
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0