Dom ska lida för sina synder!

Åh vad jag är arg! Jag kan inte berätta vad det är, för jag måste erkänna att det är lite för pinsamt att säga vad det handlar om. Men jag kan säga så här att det blir storstädning imorron och jag ska bada av hundarnas ondska! Jag ska riktigt skrubba av deras rebelliska tankar! MOHAHAHA!

Det gick bra på jobbet idag, kinga större katastrofer som vanligt. Efter jobbet körde jag in till Ica, där jag träffade på mamma och pontus, så vi shoppade mat ihopa ;) haha! Jag lärde mamma att handla ekonomisk :) För faktiskt är det så att jag är en riktigt tant, jag tittar i Icas reklam tidning och sen skriver jag upp de saker jag behöver, och de som är billiga. Jag köper inget onödigt, all mat ska ätas upp :) Nu är både frysen och kylen full, så nu behöver jag nog inte handla på ett bra tag :)

Nu ska jag käka lite, det blir stekt potatis med kryddjärpar (extrapris på dom :P) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0