Eftermiddagen - förresten, det snöade idag!

Vad tycker ni om min snelugg? :)

Jag körde in till tomelilla, Lotta ringde mig och jag hämtade upp henne. Vi gick en runda på boan, hade egentligen ingen aning vad vi skulle göra där, men jag hittade deo och lite nagelklistermärken :) Jag ska fixa naglarna sen, så kan ni få se :) Efter det blev det en runda in på Ica, både jag och Lotta handlade hem ingredienser till färsbiffar, det är ju såå gott :D hehe.
Sen var det bara att köra hem och ta hand om hundarna, sen sätta igång med maten. Det är otroligt tråkigt att laga till sig själv, men däremot brukar jag göra lite mer så att jag kan ha till dagen därpå :)


Färsbiffar, potatis, champinjonsås, brockolli och stekt lök :) muuuums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0