Egentligen skulle jag..

Nu har jag varit i tomelilla och köpt hem lite gott till ikväll, nämnligen chips, ostbågar, dippa och choklad :D haha! Jag ville egentligen köpa chokladpudding också, men jag tyckte det blev liiite för mycket ;) haha! Men om man är bakis så är man. Jag har ingen bil förrän imorron för att pappa skulle ha den ikväll, och så ställer han bilen på åkeriet inatt när han ska jobba. Så jag får ta mig på nåt sätt in till Ystad.

Jag har ont i min nacke och axlar, jag vet inte om det är för att jag har legat konstigt i natt eller för att det är för att jag och Ricky ramlade igår på tingvalla. Vi skulle kramas och på nåt sätt tappar vi båda balansen (kan ju absolut inte bero på alkoholen?) och ramlar ner i på marken. Inte skönt, men det hände. Btw så var det skit kul att träffa han igen! Har inte träffat han på skit länge och vi brukade festa ganska mycket ihopa. :/

När jag kom hem inatt märkte jag att Freja tuggade på min mobilladdare! Lite tosig blev jag och började skrika och gorma! Jag var förbannad ett bra tag, för jag insåg att jag har verkligen inte råd att köpa en ny laddare. Men som tur så hittade jag en likadan laddare här hemma. Tur att min familj är såna prylbögar som har massor av onödiga grejer ;) haha! Eller rättare sagt, sparar massa grejer :P

Nu ska jag titta lite på tv, eller jag ska göra det hela kvällen tänkte jag ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0