Ett litet äventyr

Snacka om att hundarna älskade att gå i Ystad, dessutom var dom jätte lugna på tåget, eller Freja var lugn och Dolly var ganska lugn, hon gnydde lite bara :)
Det blev verkligen en lång runda. Det tog mig cirka 50min (med stopp) att komma ut till åkeriet där bilen stod, men det var skönt! Och hundarna sov gott i bilen sen :) Dolly blev lite hysterisk när vi satte oss i bilen, hon tycker inte om att åka bil, men när vi lämnade Ystad så blev hon lugn.
Sen körde vi in om till mamma, så kelade jag med Izzi, gud va jag har saknat henne! I mitten av nästa månad kommer hon hem :D


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA så goo du är. Mina svettlökar får svettlökar! HAHAHA

2009-11-17 @ 10:38:24
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0