Frustration!

Jag borsta tänder kvart över tio, la mig i sängen efter det. Kolla lite på tv, snacka med mamma i telefon, stängde av tv och har legat och vänt på mig sen dess.  AH! När jag vill somna tidigt gör jag inte det, när jag vill somna sent somnar jag ännu senare. Jag är verkligen jätte trött, jag tittar i kors och mina ögon svider. Jag kommer ihåg i somras när jag jobbade som mest att när jag gick upp på för middagen och skulle fixa mig till jobbet så kunde jag inte sminka mig för jag kunde inte öppna ögonen, det gjorde så ont, det sved och hade sig. Jätte hemskt, men jag fick tvinga mig ändå och köra till jobbet. :/

Imorron ska jag ta svinsprutan. Fasar lite för det, hoppas att jag inte får hemska biverkningar bara. Jag och Linda kanske nöffar sen ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0