Fuckfuckfuckfuckfuck!

Tack Carol för att du ringde och väckte mig :) Jag kom fantamig upp idag också, jag fick nästan dra mig själv i benen. Men men, jag kom till jobbet alla fall och det gick bra att jobba idag, tro det eller ej ;) haha! Men jag tyckte att jag hade lite problem med stamningen, det var mycket upprepningar idag. Men jag har en teori att det är för att det börjar bli höst :P
Sen svängde jag till Carol och drack saft :) Alltid mysigt att mysa med henne . Sen ringde pappa och ville att jag skulle hämta dom.
När jag satt och skrev en kommentar till en jätte söt tjej som också stammar, så kommer jag på att jag har missat min tid hos logopeden igår morse! Fan också! Men jag hade tid klockan 8 så jag hade ju verkligen inte varit människa då, och då ska det påpekas att jag ska vara i lund klockan åtta, det menas med att jag får köra ifrån hemmet senast kvart i sju (för att vara där en stund tidigare) och då hade jag fått gå upp senast klockan sex. Hell no! Men men, jag måste boka om tiden, för dit måste jag :P
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, pappa gör lasagne ;) Så himla gott! Länge sen jag åt det, annars brukar det bli kåldolmar ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Säg gärna till när du ska dit så kan jag få följa med kanske? Kan vara nice nu när jag påbörjat min utbildning till logoped ju! ;O

2009-11-06 @ 20:18:34
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

måste vara jobbigt att stamma

2009-11-06 @ 20:59:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0