Ganska trött nu faktiskt

Så där, nu har jag käkat och tittat på tv en stund. Tänkte att jag kunde skriva en rad eller två :)

Det blev lite handlat idag, blev till o med julklapp(ar) till pappa, tänka sig! Nu är det bara Lotta kvar, och jag har ingen aning vad jag ska köpa till henne! Det blev även bordtablettsdukar (jätte snygga, passar jätte bra i storarummet), en tomte och massa julgransgodis :D hi hi. Vi går alltid och småäter innan julafton ;)
När lotta sätter sig i bilen så ser vi att vi är nästan likadant klädda, svart och lila! HAHA! Fast lotta hade lila tröja och svarta kalasbyxor :) Vi är inte systrar för ingenting ;)


Det syns dåligt, men jag har lila kalasbyxor :)

Nu ska jag titta på Scrubs :D "mini-Turk" Derek har så jääävla snygga ögon. Mums! :D


Kommentarer
Postat av: Anna DD

Ooooh va vi ska pynta i morgon! :) sen kan vi spotta lite på granen som kålhuvet satt upp:P

2009-11-25 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0