God eftermiddag

Idag blev jag väckt av att någon knackade på dörren. Jag blev skit skraj, för det har inte knackat på vår dörr på många år :P Förr var här alltid nån som knackade på dörren, nu rostar den nästan igen för att ingen använder den ;) haha! Men alla fall, det var bara mamma som kom hit igen för att hämta lite grejer. Jag trodde att hon skulle ringa först, men tydligen inte :P Men det var bra att hon kom, för annars hade jag sovit i hundra år. Jag somnade sent inatt igen :(
Jag har fått världens största finne/innebrännare i fejset! Den gör sååå jääävla ont! Och självklart måste jag pilla på den så det gör ännu mer ont.
Nåja, nu ska jag läsa lite bloggar :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0