God middag

Jag gick och la mig tidigt igår, tände massa doftljus och värmeljus på mitt rum och löste korsord i sängen. Riktigt trevligt :) Jag var så avslappnad att jag sov till klockan elva idag.  haha!

Så vad händer idag? Jag har ett doktorsbesök ikväll, inte visste jag att man kunde gå till doktorn på kvällen? :P Jag fundera lite på att besöka min Oma, det var ett tag sen nu jag var där ju :) Eller så blir det en liten städning här hemma. Jag har blivit besatt av att städa, speciellt när jag får besök. Innan Anna skulle komma i måndes storstäda jag på en kvart, okej jag diska inte, för det hann jag inte :P haha!

Nåja, duscha ska jag alla fall göra :)

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Ja, den är riktigt bra! Nya favvolåten! Ska du jobba ihelgen bettis? Sugen på att dra ut och skaka på rumpan? Jag e riktigt partysugen! :)

2009-11-18 @ 13:26:44
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Förresten, mina pengar :S ?

2009-11-18 @ 14:21:48
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Carol

Vad duktig du är, tidig i säng och det här med korsorden :) ... Nästa steg blir upp tidigt! men fortsätt men kvällsrutinerna och satsa på det först så kommer mornarna av sig själv sen :)

2009-11-18 @ 17:23:00

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0